Handelsbetingelser

1. KØB HOS ACCESSORYMEKKA I/S (Walsöe – Copenhagen)
Ved købet modtager du en ordrebekræftelse og først efter modtagelsen af ordrebekræftelsen er der indgået en bindende købsaftale med os.

2. VORE PRISER
Alle priser er inkl. 25 % moms og i Danske kroner.

Priserne er kun gældende indenfor Danmarks grænser, ekskl. Færøerne og Grønland.
Salg uden for Danmarks grænser kan kun ske efter forudgående aftale med os.
Ved enhver ordre kontaktes kunden separat per mail eller telefon i tilfælde af:
- Udsolgte varer
- Ikke fremkomne varer
- Længere ekspeditionstid end 3 dage.

3. PRISER OG BETALING
Prisen på bestillingstidspunktet fremgår også af ordrebekræftelsen og er gældende for købet.

Såfremt beløbet ikke er indgået på vor konto i løbet af 3 dage annulleres ordren.

4. LEVERING
Vi ekspederer din ordre med GLS dør til dør service senest inden for 3 dage efter modtagelsen af din betaling. Vi sender som pakke og du betaler 60,- i fragt for forsendelsen uanset mængden af varer og uanset om pakken måtte være tungere eller større. Beløbet fremgår ligeledes af ordrebekræftelsen.

5. NÅR KUNDEN ØNSKER AT ANNULLERE STRAKS EFTER KØB
Hvis kunden har foretaget køb og betaling, men alligevel ønsker at annullere ordren skal dette ske per mail og senest næste dag inden kl. 12. Herefter vil vi kontakte kunden for nærmere aftale.

6. BETALING
Betaling kan kun foretages på følgende måde:
- Med Mobilepay til 29905066
- Dankort funktion virker ikke længere
- Via bankoverførsel efter nærmere aftale. Ønskes betaling via bankoverførsel skal vi kontaktes per mail.

7. REKLAMATIONSRET
Der ydes reklamationsret på produkter købt hos os i.h.t. gældende lovgivning.

Skulle varen mod forventning gå i stykker under reklamationsperioden, vil vi udbedre fejlen.

Vor reklamationsret omfatter ikke håndteringsfejl, ændringer af produktet eller anden omgang der må betegnes som usædvanlig.

Det kan ske at rhinsten i charms kan falde ud og beskadiges ved slag mod bordkant, ligeledes kan forgyldning og forsølvning blive slidt af med tiden, og betragtes derfor som almindelig slidtage.

Smykker skal omgås med forsigtighed. Brug af væsker, klorholdig vand og vaskemidler kan beskadige læder og charms.
Vore smykker tåler således ikke ophold i svømmebassin.

8. ANVENDELSE AF REKLAMATIONSRETTEN
Ved varer der er beskadiget under transport eller varer der mod forventning skulle have en defekt ved modtagelsen, skal vi kontaktes straks eller inden for en rimelig tid efter modtagelsen.

Kunden skal afgive en klar og fyldestgørende beskrivelse af produktets fejl eller mangel i forbindelse med reklamationen.

Varer der fremsendes retur med efterkrav eller anden opkrævning vil blive afvist.

9. RETURNEREDE VARER MED FEJL VED FREMKOMST.
Ved returnering af ikke fejlbehæftede varer vil vi efter konstatering af manglende fejl debitere kunden et
Ekspeditionsgebyr på 100,-.

10. FORSVARLIG RETURNERING
Alle produkter, der returneres skal indpakkes forsvarligt som ved modtagelsen af varen fra os.

Varerne skal fremsendes via Post Danmark enten som pakkepost eller som anbefalet brev for kundens regning

11. FORTRYDELSESRET
Forbrugerkøb af varer via internettet giver forbrugeren 14 dages fortrydelsesret.

Fortrydelsesretten løber fra det tidspunkt hvor varen overgår til forbrugeren. Skulle købet fortrydes indenfor 14 dage tilbagebetaler vi varens pris.

For at kunne benytte fortrydelsesretten, skal varen være afleveret til Post Danmark senest 14 dage efter modtagelsen.

Betingelsen for at anvende fortrydelsesretten er, at varen tilbageleveres med det originale købsbilag og med varen i samme stand som ved overdragelsen.
Hvis varen ikke tilbageleveres i samme stand, ansættes varen enten skønsmæssigt eller fortrydelsesretten ophører.

Anvendes fortrydelsesretten skal varen returneres i den originale emballage. Manglende original emballage vil medføre, at købet ikke kan fortrydes eller medføre et fradrag i summen der krediteres.

Bestilles der specielle varer efter mål eller efter kundens specielle ønsker kan fortrydelsesretten ikke benyttes.

Omkostninger ved at sende varen tilbage påhviler forbrugeren.

Vi krediterer beløbet senest 5 arbejdsdage efter at varen er returneret. Kunden bedes oplyse os om bankforbindelsens registreringsnummer og kontonummer.

12. HAR DU SPØRGSMÅL
Vi sætter stor pris på, at være i dialog med vore kunder. Er du derfor tvivl eller ønsker du at kontakte os i
en hvilken som helst anledning, kan du skrive en mail til fol@post.opsia.dk eller ringe på mobil telefon
nummer 29905066. Vi er altid til rådighed med råd og vejledning.

Med venlig hilsen

Frank Olsson
Accessorymekka I/S (VAT: DK 3092 9063)
Vibevaenget 53
2880 Bagsvaerd
Denmark
Mobile +45 2990 5066
Email fol@post.opasia.dk